prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Mina mål 09:

Publicerad 2009-01-12 15:00:09 i Hjärtefrågor

♥ Ta bättre hand om mig själv så att jag slipper bli sjuk hela tiden. Ta hand om magen, sluta äta så mycket mjölk och godis. Röra på mig och göra allt annat som känns bra för kropp och själ.

♥ Börja plugga på riktigt, antagligen på ett program i Uppsala. Känna att jag kommer någonstans.

♥ Flytta hemifrån på riktigt och skaffa mig en studentis i Uppsala. Hitta mig.

♥ Fullfölja det jag börjar med, läkarbesök, magproblem, min kobenthet osv. För att må bra.

♥ Börja med yoga igen. Allt är så lättare när man är lite vig.

♥ Få upp konditionen igen, nu kan jag inte ens springa till bussen längre...

♥ Försöka hitta mer och mer tillbaka till den sanna glädjen i mig- vill ha den sprudlande ärliga energin.

♥ Jobba på duktigt och tjäna pengar till resan till Alanya med älskade.

♥ Äta vitaminer och piller för magen var dag!

♥ Tänka efter vad som är bra istället för att haka upp mig och hitta fel- det är jag bra på!

♥ Bejaka mitt nyvunna kläd och sminkintresse- se bra ut varje dag! Då blir man lite gladare :)

Jag har så långt jag kan minnas aldrig haft ett bra nyår. Men i år var det riktigt bra, tack för det! Och vet ni vad? Klyschigt men jag tror att det här är mitt år! Snälla, kan det inte få vara det? Jag känner att jag har hittat min plats mer och mer. Har släppt de människor som gång på gång fått mig att må dåligt på riktigt, blivit kvitt många mardrömmar och förtstått vad man ska lägga ner tid och energi på. Jag hoppas att jag hittat rätt.

Kommentarer

Postat av: Jasmine

Publicerad 2009-01-12 23:09:24

Mer nyårslöften en vad jag hade. lol :)

Jag vill också till Alanya.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela