prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Lika sjuk, men väldigt glad!

Publicerad 2009-01-14 16:23:57 i Saras dagar

Idag vaknade jag av en solstråle hittat in och träffade mig. Vi är i Turkiet, tänkte jag. Inte riktigt sant men jag skuttade iallafall upp och satte mig i fönstret och solade, och solstrålarna värmde! Älskade sol som jag har saknat dig, försvinn inte nu! Jag vill ha sommar. Jag är lyckligast i solen.

Älskis och jag tog oss upp och ut i solen. Vi åkte först in till ticket för att boka om vår resa (för 3e gången). Och den här gången hoppas jag att det blir riktigt bra! Det känns bättre i magen. Jag är en kräsen liten gris. Därefter mötte Henke upp Micke och jag mötte upp Annica för en lunchfika. Mycket najs. Sedan blev det lite småshopping också, jag fick 10 ögonskuggor för 15 kr. Ibland är rean bra! På vägen hem ringde mitt kära E och det ser ut att bli utgång ikväll.

Jag älskar mitt liv.

Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela