prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Jag älskar facebook- var inte det här jätteroligt?

Publicerad 2009-01-05 11:43:05 i Saras dagar

Fredrik Eriksson har gått från att vara "singel" till "ha ett förhållande". -
  David Du Rées klockan 00:03 den 5 januari: oj då ;)
  Fredrik Eriksson klockan 00:04 den 5 januari: sen när bryr du dig om vad jag gör?!!
  David Du Rées klockan 00:05 den 5 januari: sen när började du bry dig om vad jag bryr mig om :)?
  Fredrik Eriksson klockan 00:07 den 5 januari: vad fan angår det dig?

Hahahhaa... man får sig alltid ett gott skratt! Allt bra med er annars? Jag mår mycket bättre idag. Allt har löst sig med jobbet och sådär. Nu ska ja tag en dusch sedan ska jag njuta av mina två sista lediga dagar... Vi ska nog åka till Sickla och kika lite eller något. Behöver komma ut lite känner jag. Hoppas ni har det bra!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela