prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Imorgon börjar allvaret...

Publicerad 2009-01-18 13:14:11 i Saras dagar

Hej älskade!

Hoppas att ni haft en lika bra helg som jag! Idag är en dag i sorg för att jag inte får tvätta håret... strikta order från min frisör: bara var 3e dag får jag tvätta det nu sen klippningen.... för att inte få det så slitet. 20 cm var hon tvungen att ta bort, men jag hatar att gå med slitet hår. Då har jag det hellre kortare... helt annan känsla. Men jag vill gärna hålla det såhär nu! Nackdelen är att jag knappt vågar visar mig bland folk... haha, men lite måste jag ut. Tänkte ta en till vända på solariet idag och köpa riktigt frisör schampoo och balsam. Det är verkligen stor skillnad... mitt stackars hår. I övrigt så är det min sista dag i frihet- imorgon börjar mitt vikariat på Drottninggatan, 75%! Det blir kul. Problemet är att jag fortfarande får ont i benet och att det rinner blod ur näsa och hals. Ser ut som att jag är nedslagen. Har varit hemma i en månad nu så jag vet inte riktigt vad jag ska göra... jag måste ju börja jobba. Så jag fortsätter att ta mina 100 mediciner och ber en bön helt enkelt. Tack alla ni som tagit hand om mig!!

Nej, nu ska jag iväg. Ikväll ska jag äntligen få träffa min älskis, har saknat honom hela helgen.... vi ska laga en riktigt god middag (och matlåda) och kanske se en bra film eller ta en långpromenad. Något hittar vi på!



Kom ihåg att frukost är den viktigaste måltiden! Och godaste....

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela