prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Hej!

Publicerad 2009-01-06 19:08:50 i Saras dagar

Hej hej hej hej!

Jag har varit så himla trött idag att jag bara fumlat ihop allt och skrattat åt ingenting. Ingent är logiskt. Sjukt kulturella har vi varit i alla fall! En timme  drygt på stadsmuseet för att checka in hur Slussen ska byggas om... och det var häfitgt att se verkligen. Kul att se vilket förslag som vinner! Sedan är det alltid kul att få ett avbrott genom att slungas tillbaka några hundra år i tiden på den andra museedelen. Efter det blev det vindruvor, färskpressad juice och te tills jag fick ont i magen. Och jag är fortfarande lika trött. Haha. Hur är det möjligt? Jag är hopplös. Därför- God natt.

(Jag skulle inte byta liv med dig för alla miljoner i världen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela