prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Hej hej!

Publicerad 2009-01-23 17:14:39 i Saras dagar

Idag har varit en bra dag:) sov som en stock och hade massa konstiga drömmar... vaknade lagom vid 10-tiden och såg på Top Model. Vi kollade på lite utflykter till Turkiet (nu känns allt jättebra- all inclusive jättefint hotell precis vid stranden) och massa roliga utflykter! Vill att det ska bli augusti nu :) Fick flera tusen mer än vad jag trodde jag skulle få, i lön idag. Det kändes sjukt bra... såklart så blev det lite shopping! Två tröjor... och älskis var med. Sedan gick vi till Rosenlunds vårdcentral och jag fick penicillin IGEN. Är så himla trött på det här...

Har ni haft bihåleinflammation så vet ni hur det känns. Om inte så kankse ni har druckit för mycket rosévin och vaknat med huvudvärk dagen efter. Så känns det. Dunk, dunk, dunk. Hemskt. Men starkare penicillin ska väl hjälpa... hoppas jag. Orkar verkligen inte ha det såhär...

Sedan blev det lunch ute- ät aldrig på "Mellos" i Ringens foodcourt. Den värsta salladen jag ätit typ. Nej nej nej. Men nu ska vi snart iväg på middag, det blir trevligt...

En sak blir man av att jobba på BS- ytlig. Har suttit i en timme och sminkat mig nu och testat olika sminker, tekniker och färger... För att kunna ha min första sminkrådgivning nästa vecka. Jag blev nöjd men det är en helt annan sak att göra på en annan människa... sjukt läskigt. Aja, jag ser det helt klart som en utmaning!  Imorgon ska jag öppna för första gången också så det blir inte mer än två glas för mig ikväll... haha! Annars är allt toppen. H är världens bästa och hela min släkt och familj älskar honom lika mycket som jag!

Hoppas ni har det bra kära. Jag ska bli bättre på att blogga. Lovar.

<3

Kommentarer

Postat av: pegah

Publicerad 2009-01-25 14:06:43

Även dina vänner tycker om H! Lycka till med sminkrådgivningen!! jag vet att du kan, tro på dig;)

puss!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela