prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Hej hej hej älskade!

Publicerad 2009-01-26 11:44:38 i Saras dagar

Har jag någonsin förklarat min kärlek till sovmornar för er? OM inte- JAG ÄLSKAR DEM. Det är helt underbart. Vaknade lagom vid 10, ringde lite samtal, fixade lite ärenden... lite mail och sådär. Nu är allt fixat! Älskling har fått en knäpp och börjat äta GI- STENHÅRT. Nu ska jag hänga på har jag bestämt mig för. Jag ger mig själv till fredag. Men hey. Om alla andra kan, varför kan inte jag? Kanske gör det mig frisk också...vem vet?

Snart ska jag börja bege mig in till stan, köpa en tröja jag spanat in och sedan hem till älsklingskissen... Ska ladda om min Ipod helt, ladda hem lite träningsvideor, hoppas på att bli frisk och lite sådär... som man aldrig hinner annars! Jag älskar lediga dagar. Imorrn blir det jobbet igen!

Kärlek och fred

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela