prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Hej bloggi!

Publicerad 2009-01-22 20:07:03 i Saras dagar

Det har varit en riktigt jobbig dag. Var en zombie imorse (sov dåligt) åkte iväg till läkaren och fick dåliga nyheter... ovanpå det så fick jag en allergisk reaktion av ventolinet som användes så ja fick hjärtklappning förhöjd puls och blev superskakig. Det har hållit i sig typ hela dagen så jag har räknat fel och varit helt virrig. Inte mig själv. Fick iaf god fisk när jag kom hem (mat är mitt liv) och nu ska jag iväg till älskis innan jag somnar. Är så trött på att vara sjuk. Fick iaf frikort på sjukvården nu (haha) så nu går jag gratis! Och imorgon blir det läkaren igen. Suck.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela