prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Hej älskade.

Publicerad 2009-01-15 19:54:30 i Saras dagar

Igår var supertrevligt! Emelie kom hit och åt middag och sen gick vi ut till Högbergs och sedan vidare. Det blev några (för många) glas vin och djupsnack. Men det var sjukt trevligt. Jag älskar spontanonsdagar! Kom hem lagom med sista tåget, fick lite nattamat av älskling och sov som en stock. Tills jag fick ont i benet igen. Suck. Kom till sist och slut upp ur sängen och åt en jättegod lunch med Paret.

Nu på kvällen har jag varit hos läkaren igen, fått en ny penicillinkur för bihålorna och så fick jag reda på att jag har benhinneinflammation också. Jätteroligt. Verkligen! Suck jag är så trött på det här. I 3 månader har jag varit sjuk.. på måndag börjar jag jobba... och då vill jag kunna jobba också. Jag är väldigt trött och nere just nu som ni märker. Vill bara bli frisk... jag har i övrigt haft en bra dag:


Emelie är alltid lika snygg!


Jag älskar dig.


Världens bästa vän på världens bästa matställe- Il Piato!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela