prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

En helt ovanligt vanlig dag!

Publicerad 2009-01-12 23:47:21 i Saras dagar

Jag har haft det toppen idag. God mat, brödbakande, långpromenad, en bra thriller och tedrickande. Helt fantastiskt faktiskt. Sen har jag hunnit sola solarium också så man känner sig lite mer som en människa igen! Imorgon ska jag klippa mig kl 10 på Hair studio på Östermalm, efter det så ska jag äta lunch med mammsingen på Jensens boefhus. Sedan så blir det långpromenad runt Djurgården! MYSPYS!

Precis när jag började få tråkigt och älskling tog en eftermiddagslur så ringde C från Malmö. Vi har inte pratat på superlänge men shit vad kul det var. Vi pratade någon timme och uppdaterade oss om livet. Och skönt nog så verkar det gå bättre för oss än många andra. Synd för dem! Some day karma comes back and bites you in the ass.

Har också fått en hel del ärenden gjort- faktiskt. Förutom mina 100 mediciner om dagen. Försökt fixat med sommarjobb och sånt... imorgon ska jag ta kontakt med BS också. Tiiiiiiiihihii... Jag är så himla glad! Och jag hoppas det håller i sig.

Jag älskar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela