prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Allt och inget

Publicerad 2009-01-21 22:07:46 i Saras dagar

Tänk att tiden går så sjukt snabbt när man kommer hem! Kom hem vid 8 till mammi och pappi... fick jättegod middag, all min favoritmat i ett liksom. Jag har världens bästa mammsi! Verkligen. Jag är ingenting utan mammsi. Sen så har jag lekt med våran katt, haha. Jag har ett snöre med en låtsasmus med kattmynta som jag knyter fast, sen springer jag runt i hela lägenheten och hon galloperar efter... hahaha. Nu är jag helt slut!

Imorse drack jag något "detox/utrensnings" te som älskis hade hemma... tyckte väl att det inte kunde vara så farligt. Och jag har sprungit på toa hela dagen... hahaha. Helt otroligt. Har jag så mycket gift i kroppen? SCARY!

Vad annars ska man säga? Jag är jättetrött som vanligt. Imorgon bitti ska jag till rosenlunds vårdcentral och göra spirometritest.... 08:30. KUL. Sen börjar jag jobba... 10-18 tror jag att det var. Sedan är jag ledig på fredag. Och ännu bättre.. LÖNING!! Wohoooooooooooooooooooo! Då är vi bortbjudna på middag, så ska jag spana in rean och gå på cosmonova! Har varit en hård vecka! ;)

Hoppas ni mår lika bra som jag just nu!

Nu ska jag göra en sista blogg-koll... sedan krypa ned i sängen. Jag är så trött...

Kärlek till er

Ta tunnelbanans gröna linje 19 från Medborgarplatsen mot Högdalen.
Den går från Medborgarplatsen 08:03 
och kommer till Skanstull 08:05.

Vid Skanstull byter du till blåbuss 3 mot Södersjukhuset.
Den går från Skanstull 08:10.
Du är framme vid Rosenlund ca 08:14.

Restid 11 minuter.

Trevlig resa!

(Ingen resa kan bli TREVLIG så tidigt på morgonen!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela