prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

<3

Publicerad 2009-01-19 22:01:44 i Saras dagar

Inatt sov jag hemskt dåligt. Vaknade säkert en gång i halvtimmen under hela natten och kände mig som en zombie imorse när jag vaknade... hemskt. Men efter en dusch och lite god frukost (fruktsallad) så blev det OK. Iallafall har jag fått en bra arbetsplats, härliga kollegor och allt sånt! Så det känns riktigt bra faktiskt, hoppas det håller i sig!

Älskling hämtade mig med bilen och nu så är jag här.. vi har ätit middag och jag har så ont i mina bihålor att jag skulle kunna dö. Känns som att dom ska sprängas! Älskis är också sjuk igen. Jag tror på karma så allvarligt, vad har vi gjort för fel?

Vi ska sova tidigt idag. Imorgon jobbar jag igen. Drottninggatan. Kom förbi och hälsa på!

Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela