prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

2a januari.

Publicerad 2009-01-02 21:30:29 i Saras dagar

Hej älskade!

Två dagar inpå det nya året, hur känns det? Jag mår hur bra som helst. Har spenderat dagen i stan med älskade Sara och senare Annica. För mycket fika, kläder och skratt. Sedan kom jag hem, mina föräldrar gick ut och åt men jag är fortfarande helt sänkt efter min förkylning. Så jag träffade älskis och åt nachostallrik här hemma hos mig istället... nu har han precis åkt till jobbet, lika bra för jag råkade somna i hans knä när vi tittade på Simpsons. Haha. Jag är så sjukt trött. Tog precis en dusch men det hjälpte knappt... måste vara uppe en timme till annars så kommer jag vakna kl 7 imorrn. Inte kul! Men jag slår vad om att jag kommer somna om 5 min iallafall.

Egentligen talades det om utgång ikväll... men vet ni vad? Ibland måste man följa sitt hjärta. Mitt hjärta skriker lugna favoriter, sex and the city, nachos och en stor skön säng. Ska bli underbart. Och vet ni vad som är ännu bättre? Jag har fått en fortsatt anställning på Body Shop, 75% med början den 18e, på Drottninggatan! Känns helt underbart skönt att ha vårens inkomst säkrad. En bra inkomst dessutom, iallafall för att vara mig! Tack, Body Shop! 2009 är helt klart mitt år! Det känns som att jag hittat rätt nu. Äntligen!

Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela