prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Trötter.

Publicerad 2009-02-13 10:05:00 i Saras dagar

Hej sötnosar!

Igår var en mycket bra och mycket dålig dag. Bra för att min kund blev sjukt snygg på min makeuprådgivning, och för att jag står omnämnd till "veckans guldstjärna" i Body News. Dålig för att allt krånglade när jag skulle stänga och att en kund bråkade med mig alldeles för länge om saker som inte var mitt problem. Jag var så himla trött när jag kom hem att jag åt och somnade. Idag vaknade jag kl.9 av mig själv, och var pigg! Dessutom är jag ledig i helgen :) så det kunde verkligen inte vara bättre... Men idag jobbar jag förstås! Och det känns helt OK :) Nu ska jag försöka mig på en promenad innan jag ska rusa till tåget..


Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela