prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

SOL!!!!!

Publicerad 2009-02-20 12:20:39 i Saras dagar

Åh jag är så lycklig. Älskade, älskade sol! Jag har suttit på vardagsrums bordet med fönstret vidöppet och njutit av solstrålarna... helt fantastiskt! Jag är så lycklig! Igår hade älskling och jag myskväll. Jag hade mardrömmar men varje gång jag vaknade hade jag ett par starka armar runt mig. Då känns allt mycket lättare...


Nu ska jag iväg och äta lunch med Annica. Senare ska jag nog träffa Sara. Vi får se vad som händer ikväll.. kanske blir det restaurangbesök. Imorgon öppnar jag så jag börjar vid 9... mindre kul. Fick min lönespecifikation igår och fick mycket mycket mer pengar än jag trodde. Sånt är alltid kul!

Hoppas ni får en underbar dag!


 Lycka! Ser ni en liten sjukling som försöker gömma sig bakom täcket?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela