prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

publish me!

Publicerad 2009-02-09 12:15:55 i Saras dagar

Åh vilken underbar morgon det har varit. Egentligen planerade jag att gå upp kl 8 trots att jag är ledig. Detta för att jag skulle till läkaren kl 9.15 på rosenlund, dels för att det ska komma massa byggubbar hit och fixa våra radiatorer, för 4e gången på en månad. Och jag vill inte ligga i sängen då. Pinsamt.

Men, dom ringde från Rosenlund imorse kl 07:50 och sa att Anders, min läkare, var sjuk. Och jag blev inte ledsen... sen somnade jag om och sov tills nu. Visst är det helt sjukt? Mer än 12 timmar har jag sovit. De senaste dagarna har jag bara farit och flängt överallt och gått upp tidigt. Så jag behövde väl det här... men ändå, JAG sover inte till 12. Jag är en militär som går upp senast 10, iaf har varit de senaste dagarna.

Nu ska jag gå upp och njuta av att inte ha något att göra. Jag har mina perioder. I en vecka har jag knappt varit hemma alls, men idag ska jag njuta av att bara se på TV och läsa min bok och äta mackor. Vid 16-tiden slutar älskis skolan så då åker vi väl kanske och hittar på något. Men fram tills dess.. vilken underbar "morgon"!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela