prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Oh, what a night...

Publicerad 2009-02-01 11:40:13 i Saras dagar

Igår åt älskis och jag världens godaste fondue på fondueboden. I början var det kaos och mycket folk... vi hade bokat bord till kl 20:00 och när kl var 10 över (och jag inte ätit sen frukost) försvann mitt tålamod. Så det slutade med att de kom ut med en champagneflaska och en massa tillbehör- skinka, salami, cornichons osv... gratis! Najs! Sedan fick vi bord till slut och åt jätte, jätte god mat. Kan verkligen rekommendera stället om ni vill prova något nytt! Nära St.Eriksplan, vanadisvägen :)

Sedan började älskis må illa (han har inte ätit riktig mat på flera dagar då han varit sjuk) så han ville åka hem. Jag erbjöd mig att följa med men han sa "NEJ, vi ska aldrig ha ett förhållande som *** och ****!!" Haha, så jag åkte till Paret för att sminkas lite extra och sedan vidare till debban. Väl där så sprack det! Men jag hade det bra ändå! Nu har jag äntligen kommit upp ur sängen, vi har legat å skrattat i en timme åt allt och inget... Förövrigt så var vernissagen igår också givande och man fick sig en tankeställare!

Idag ska vi till centralbadet- i hopp om att bli friskare.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela