prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

lite småångest.

Publicerad 2009-02-10 22:29:16 i Saras dagar

Jag har haft en superdag idag igen! En heldag med älskis. Gått lite på stan, handlat färskt bröd på konditori, fördrivit tid i en saluhall och hittat en födelsedagspresent till pappa... när vi kom hem storstädade vi hela lägenheten- våttorkat och inuti skåpen och allt! Pluspoäng!

I övrigt har vi bara kittlat varandra, kollat på knäppa TV-program (jag är gift med en transvetit för att nämna något), handlat hem thai-mat och njutit av att vara ledig. Men nu är det slut på det! Jobbar jättemkt nu de kommande dagarna. Imorgon jobbar jag 8-19.30... resterande dagar 10.30-19.30. Hur ska jag orka? Jo med en bra lunch och massa frukt ska jag orka... måste orka. Men jag är lite omotiverad. Det finns så mycket annat som är roligt liksom! Som att äta thai-mat och blogga till exempel!

Nej, en sista boxningsmatch med älsk i sängen och sen är det sova.

Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela