prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Lite neråt känns det,

Publicerad 2009-02-28 18:02:30 i Saras dagar

när alla bara planerar och sedan skiter i det på något sätt. Folk förändras, säkert jag också. Men inte på det sättet. Nej... usch. Alla ska alltid ta det lugnt när jag är ledig och det kan jag ta, jag skulle aldrig börja bråka med folks egna viljor. Men, hallå? Varför göra upp förväntningar? Helt i onödan. Kras i marken. Jag skulle verkligen behövt en helkväll i helgen för att glömma all stress och press. Men det blir inte alltid som man tror, det är bara att ta.

Nu ska jag iaf hem till den enda som förstår och hör mig, älskling. Äta god middag och se på melodifestival. Han har jour inatt, dvs. han kan få ett samtal och behöva springa ifrån närsomhelst. Bajs. Hoppas inte det behövs!!

Annars har jag haft det bra. Ätit middag med E för någon dag sen, träffat Paret och sett på vänner idag. Tagit en powernap. Varit på hemskt tråkig handledarkurs med pappsen min. Otroligt onödigt. Men nu är det gjort!

Hoppas ni får en toppenhelg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela