prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Jag är bortskämd.

Publicerad 2009-02-03 23:58:09 i Saras dagar

Jag älskar min Henric, han skämmer bort mig och göder mig och det älskar jag honom för! Det har varit en omtumlande dag men allt verkar gå bra till slut! Fick jobba över lite idag men det gjorde absolut ingenting, för nu är jag ledig i 3 dagar! Woho! Imorgon ska det tränas, sedan 17 00 går båten till Finland. Mamma och jag ska äta gott, titta på show, läsa en bra bok, shoppa lite och sedan åka hem igen för att återvända till vardagen. Jag hoppas att solen följer med... det har varit underbart skönt att vakna med en solstråle som tittar fram. Jag har suttit i vardagsrummet och solat t.o.m. Det ni! Jag får en helt annan livslust och kraft av solen. Klarar mig inte utan den.... she's only happy in the sun! Really happy at least :)

Nu ska jag kura ner mig med älskling. Hoppas ni sover gott, det kommer jag göra!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela