prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Hej mina kärlekar.

Publicerad 2009-02-26 20:44:26 i Saras dagar

Mina prioriteringar har varit på andra ställen än på bloggen. Jag ber om ursäkt...

Just nu jobbar jag supermycket. Det är mycket på gång på jobbet- granskningar, tävlingar, kundklubbsdag, löning, secret shoppers, erbjudanden... vilket betyder att jag är ett vrak när jag tar mig hem. Idag mådde jag så illa å var så slut att jag trodde jag blivit magsjuk igen. Sedan missade jag tåget med en sekund- sen fastnade tåget i en tunnel. Jag tröstade mig med lite chokladmjölk och allt blev genast bättre. Tur att man känner sig själv!

I helgen är jag ledig! Fast jag jobbar imorgon förstås. Hoppas ni har det bäst!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela