prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Hej mina favoriter.

Publicerad 2009-02-19 10:42:48 i Saras dagar

Förlåt massor för jättedålig uppdatering. Jag har jobbat massor och sen allt med Henkes operation har bara blivit för mycket. Igår somnade jag direkt när jag kom hem och sov till 9, så himla skönt. Dessutom så hann jag med massor imorse... saker som att ladda min mobil, prata med mina vänner, äta en riktig frukost (gröt) och massa annat... bara sitta och se på TV. En sån grej! Hur skönt som helst.

Idag jobbar jag 12- stängning. Imorgon är jag ledig! Sedan jobbar jag hela helgen, men det ska nog gå bra! Ikväll när jag kommer hem strax efter 8 så har vi gäster här och vi ska äta god mat. Sedan imorgon ska jag bara mysa med älskling, ta hand om honom och träffa A och hitta på något roligt. Det ska bli underbart skönt med en ledig dag verkligen! Det blir långa dagar mycket tålamod och mycket spring nu för tiden...

I sommar blir det antagligen Strömma för mig igen. Jag gillar friheten och vattnet på något sätt... men inget är bestämt. Åh, vad jag längtar till sommar och sol. Med hela mitt hjärta och hela min själ!

Nu ska jag leka lite med min katt, sedan börja ge mig iväg. Hoppas ni får en toppendag! Och visst börjar det bli lite ljusare?

<3


Godmorgon från er författare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela