prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Från 0-100 på 1,5 år.

Publicerad 2009-02-14 10:52:03 i Kärlek

Mina känslor har vuxit för varje dag...och nu är dom så starka att dom vill hoppa ut ur min kropp springa ett varv runt jorden och de dig allt du önskar dig. Jag älskar dig. Du är perfekt för mig. Inte så konstigt att jag är trött hela tiden, jag vill aldrig somna när du ligger brevid mig. Vill bara vara vaken och krama och prata med dig. Kan aldrig ha dig tillräckligt nära dig nuförtiden. Vill bara ha mer och mer. Och nu förstår jag äntligen. Jag kan inte ens gå utan din luft i mina lungor. Min största 20-års önskan är att aldrig behöva leva ett liv utan dig. För det är dig jag vill dela det med.

Glad alla hjärtans dag älskling. Jag älskar dig över allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela