prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Bajs!

Publicerad 2009-02-11 20:20:29 i Saras dagar

vet ni vad jag råkade göra imorse?? Jo... jag gick upp kl 06:55 för att hinna till ett möte med facket på BS... jag är sjukt trött, drar mig upp, TVINGAR i mig  två mackor (hatar att äta tidigt på morgonen men visste att jag skulle jobba till 19:30)... åker iväg i kylan och möts av- tomhet. Mötet var den 11e mars. Jag blev så himla arg, rasande, ledsen, frustrerad... jag hade kunnat sova 2,5 h till. Jag åkte hem i ren frustration för att åka tillbaka till jobbet betydligt senare.... MORR!! Nu har jag iaf jobbat hela dagen och kvällen... har gått superbra faktiskt!!! Jag har börjat sminka folk nu på make-up rådgivningar och det är jätteroligt! Och det gick bra, de köpte mycket :)

Nu ska jag och älskis äta middag och pussas ända fram till sovdags. Hihi.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela