prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Älsklingar!

Publicerad 2009-02-16 10:36:17 i Saras dagar

Igår gjorde älskling och jag storkok, gjorde fint i lägenheten, tände ljus, åt daimglass och såg på Beck. Vi somnade vid 12 och jag vaknade vid halv 10... sovmorgon idag! Börjar först kl 12- men jobbar till 19.30... Sedan jobbar jag ända till fredag- ledig fredag, sen jobbar jag en hel vecka i streck tror jag... Lite jobbigt, men å andra sidan kanske det behövs, jag lyxar alldeles för mycket! Då kan jag inte göra av med pengar och det är väl lika bra att hoppa i med hela kroppen på en gång så blir det inte så plågsamt...

Sen ska jag direkt hem och ta hand om älskling efter jobbet. Han ska opereras på onsdag (äntligen!), fråga mig inte för vad för det fattar jag inte själv... men det är inte så roligt hursomhelst. Så ikväll ska vi gullas.... Imorgon jobbar jag 11-19.30 och på onsdag 9:30-18:30, och sen direkt till älskling på sjukan i Huddinge. Så jag kommer inte att kunna blogga så mycket, så vet ni det redan nu! Hoppas ni får en fantastisk vecka och att solen kan kika fram nån gång...

Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela