prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Tredje advent- typ.

Publicerad 2009-12-11 12:12:49 i Saras dagar

Åh vad mysigt jag har det. Färskt bröd, god frukost, tre ljus tända, sjunde himmelen på TV! God juice och en nybryggd kopp kaffe. Guld. Stjärnan är tänd och jag myser med min filt. Sista lediga dagen idag, från och med imorgon jobbar jag en vecka framåt. Kul! Så idag ska det njutas.

Men snart ska jag åka iväg och simma och basta. När H behagar vakna (han kom hem 05.30 inatt från jobbet) så ska vi ses och gå på julmarknad, äta en god lunch i stan. Ikväll kommer Paroshken hem till mig och vi ska äta god mat och se på idol. Hoppas Erik vinner. Imorgon jobbar jag på Drottninggatan för första gången på mycket länge. Det blir skoj!

Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela