prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Toning.

Publicerad 2009-12-14 11:19:03 i Saras dagar

Hej friends.

Nu sitter jag med en toning i håret. Hoppas på att få lite fason på det nu! Jag tror jag är förkyld... känner mig slemmig, täppt, lite små groggy. BLÄ. Jag har sovit ganska länge även om jag hade svårt att somna igår, men jag har ingen kvalitet på sömnen. Så känner mig ändå helt lost. Skulle tränat 12.30 men vågar ej när jag mår såhär.. tyvärr! Börjar inte förrän 16.00 vilket är jättesegt. Alla ärenden är liksom gjorda. Promenad känns uteslutet i detta väder och träna vågar jag inte. Orkar inte bara hänga heller! Suck!

Jaja, ska iaf sitta med den här färgen en stund, sedan göra en god frullis. Gå hem och slå in ett paket, kanske ringa till nannyjobbet, lämna in min mobil... och sen får vi se.

Åh vad jag längtar tills vi flyttar. Då kan jag fixa, då har jag allt på ett ställe. Då vet jag vad som behöver göras. Och vad jag längtar efter att börja plugga! I need it!

Kärleksgos

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela