prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

the higher you fly the harder you crash.

Publicerad 2009-12-06 21:35:09 i Saras dagar

När jag kom hem idag från jobbet så var jag HELT SLUT. Mådde illa, var jättetrött, irriterad... totalt orkeslös. Sedan åt jag lite, har tagit en varm dusch och nu är det lite bättre. Blir trött av att stå upp hela dagarna och träffa stressade föräldrar, barn, och slå in paket. Jag längtar tills jag får börja plugga och använda hjärnan igen. Slippa tänka på "nu slutar jag om 3 timmar.." utan göra något jag tycker är riktigt riktigt kul, något jag är bra på och som utvecklar mig. Jag kommer ångra mig när jag sitter med mina hemtentor men det är ändå skönt att känna ett sug nu. Så kan jag börja drömma igen på något sätt! Självklart extrajobbar jag med värme i hjärtat, men just nu har jag jobbat bara för sakens skull för länge tror jag. Måste hitta tillbaka min passion.

Och vår egna lägenhet! Våra möbler, kläder, vår mat! Och snygg är den. Och vår balkong. Åh.

Jag ska inte förflytta mig från soffan idag. Imorgon ska jag ha sovmorgon, sedan ska jag ta reda på vad det är för fel på min skitmobil. Sen ska jag till ett visst ställe och hämta ut en viss sak till vissa personer. Sen är klapparna klara! Träning ska jag också hinna med och sen middagsmatlagning.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela