prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Stressad.

Publicerad 2009-12-28 21:57:10 i Saras dagar

Jag är fortfarande lite stressad över allt som händer och sådär... får "ångest" av så konstiga saker. Men det orkar jag inte tänka på nu! För nu ska jag börja plugga psykologi som jag älskar, jag ska flytta ihop med den jag älskar till en lägenhet och jag ska slippa jobba varje helg och röd dag. Men jag har varit med om för mycket och hjärtat hinner inte med. Det kommer nog ikapp snart...

Idag har jag haft en toppendag. Mys med älsklingen, Kista och shoppingdag med massa rea och fynd med Paret, och resturangmiddag. Imorgon är jag ledig igen och det behöver jag. 12:30 ska jag hämta upp J och sen ska vi äta lunch och kanske hitta på något annat. Efter det så har jag fler jag ska träffa, det blir kul och jag behöver göra lite annat... Är lite matt som ni kanske märker men jag kommer igen. Löv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela