prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Städdag igen.

Publicerad 2009-12-05 21:01:19 i Saras dagar

Har haft en jättemysig kväll hittils med massor av bekanta, skinkmackor, lussebullar, pepparkakisar och glögg! Men sen var det hem att städa... tydligen ska någon komma och kika på lägenheten imorgon bitti. Och jag skulle ångra mig om jag inte tog mig det att fixa... det handlar om 1,5 miljoner trots allt! Jobbet gick också bra, och samma visa imorgon.

Jobbet gick bra, mycket knäppa människor finns det dock.

Nu ska jag göra en lista, i positiv anda, till varför det är bättre att vara hemma och städa än vara ute och dricka vin:

Jag får inte i mig några kalorier.
Jag sparar pengar.
Vi får förhoppningsvis lägenheten såld.
Det blir fint här hemma.
Workout att skura och dammsuga.
Jag kommer vakna pigg och full av energi imorgon.
Jag får se paradise avsnitt som jag missat.
Jag kände faktiskt att jag behövde lite ensamtid!

Nu kör vi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela