prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Sista jobbdagen imorgon! JIPPI

Publicerad 2009-12-26 20:51:55 i Saras dagar

Jag är så sjukt less på att jobba och är otroligt omotiverad. Men imorgon lämnar jag in nycklarna och det känns SKÖNT! Otroligt skönt. Mår inte bra när jag jobbar så mycket... på Strömma går det men inte på Body.. vet inte varför. Men magen fungerar dåligt, jag får dålig hy, sover dåligt, biter på naglarna osv... mår inte bra helt enkelt! Kunde inte somna igår pga massa saker så jag gick upp å såg på en naturfilm.. sen somnade jag! Sov inte tillräckligt och har varit skittrött hela dagen och lite smågrinig. Förlåt.

Åkte iaf hem till en jättemysig lunch/middag med massa släkt man träffar sällan! Myspys! Nu har jag tagit en lång dusch och fått kvällsteet hos älskis. 8.00 ringer klockan imorgon. Efter jobbet ska jag gå lite på stan, hämta min lagade mobil, köpa ny foundation och lite så. Sedan väntar underbara ledighet! I hela 4 dagar!

I januari är planerna: lite jobb på älskade strömma, skidåkning och mys i Åre, flytt till nya lägenheten och start på Stockholms UNI. YEY!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela