prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Så mycket bättre.

Publicerad 2009-12-15 12:44:39 i Saras dagar

Åh idag mår jag så mycket bättre. Har sovit dåligt, hjärtat har slagit hårt, varit jätteförkyld och dimmig ett bra tag. Inatt sov jag riktigt gott och fick ut massor med snor (intresseklubben antecknat) så idag mår jag mycket bättre! Ska snart dra mig in mot stan för att hinna göra lite grejer innan jag börjar jobba vid 15.

Här hemma har vi haft mysmorgon. Tänt ljus, läst DN (som äntligen kommit), smykikat på lite möbler till nya lägenheten och ätit tomtegröt. Det var gött ska jag tala om för er! Rekommenderas...

Sedan blir det jobb till halv 9 som vanligt. Tjoho! Hoppas folk vill handla av mig idag! Kom och köööp.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela