prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Mysmiddag, promenad och jul

Publicerad 2009-12-03 21:52:58 i Saras dagar

Blev en utemiddag ikväll igen med min kära A, lite fika och shopping på det. Nu börjar det bli fint här! Julstjärnan är uppe, adventsljustaken och mina små keramikkörtomtar likaså. Mysigt! Och såklart vår fina stora godiskalender... nu börjar det bli julstämning även här! Man måste anstränga sig lite när man inte bor hemma längre... vill ju inte ha det mindre mysigt för det!

Nu sitter vi och ser på TV, har precis tagit en promenad. Imorgon har vi morgon/frukost möte klockan åtta (blä) och sen jobb. Efteråt ska jag hämta upp min dator och sen hämta upp mitt kusinbarn Jenny i Kärrtorp för att gå på bio och se upp i 3D! Jätteskoj ska det bli :)

Hoppas julstämningen börjar infinna sig hos er också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela