prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

LEDIG!

Publicerad 2009-12-18 12:02:12 i Saras dagar

Jag vet att det är otroligt, men jag är ledig idag. WOHO. Det ska vi fira med en lång lunch, en god frukost, lite bra TV och en DN. Det tråkiga har jag redan hunnit med, plocket och diskberget! Filmen igår var jättebra! Mycket bättre än den förra stieg larsson. Och god mat. Och jobbet gick fort och dessutom fick jag foundationtips och en god lunch med världens bästa kollega. Saknar det. I liljeholmen står man ensam för mycket. Men jag klarar inte av Drogatan för länge, blir stissig och konstig. Stress är inte min grej i för stora mängder!

Idag ska jag hinna med:
Skriva en livs-lista (flumsara)
Hämta min dator (igen, dumdator)
Baka en pepparkakscheesecake (mums)
Liten promenad (träna får jag ej för att jag är sjuk)
Stressa av
Läsa klart min bok

Så skönt!

Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela