prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Hej kära vänner.

Publicerad 2009-12-12 23:52:20 i Saras dagar

Igår kväll när P var hos mig så kraschade min dator, igen. Sånt är livet! Nu har jag iaf äntligen kommit hem till H och tagit en dusch. Det har varit en rolig men intensiv jobbdag, kul att vara tillbaka på Drottninggatan! Imorgon är det tillbaka till liljeholmen..

Efter jobbet åkte jag till Camilluskis och blev bjuden på god middag (tack) och sedan lite förfest utan fest, och utan alkohol, haha. Sååå mycket skumma typer på tåget hem, tre tjejer som satt och pratade sex, någon hade slickat sin bästa kompis, ett stort emo/punkar gäng med vit hy och allt annat svart som var superfulla och bråkade/grät och massa allmänna fullgubbar. Det är väl en sån dag idag, Lucia.

Älskling har redan somnat, han ska upp halv 6 imorgon. Det ska inte jag! Är jag hurtig så ska jag på yoga eller simma imorgon innan jobbet. Lämna in min mobil måste jag också göra, den är helknäpp.

Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela