prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

God fortsättning!

Publicerad 2009-12-25 10:28:27 i Saras dagar

Jobbet var väl OK, jobbade med en toppkollega och fick ventilera massor. Ändå tycker jag det ska bli skönt att sluta. Fattar mig inte på folk som kan jobba inom dessa yrken hela livet... credd till er! Men jag blir coco bängo! Nu längtar jag bara till något mer, pluggerier och flytt. Struktur. Phew!

Åkte hem till päronen och fick traditionellt julbord, öppnade presenter (alldeles för mycket). Fick massor av presentkort på HM Åhlens Hemtex, träningsväska, böcker, inredningsgrejer, 4000 kronor till möbler till nya lägenheten, tofflor, kläder, doftljus, parfym, smink, spa-grejer... alldeles för mycket helt enkelt. Men tack! Alla fina fina människor.

Vi såg på Karl Bertil (mys) och spelade spel, sen kom Henkis också. Sen åkte vi hem och jag somnade som en stock. Wilma (kissen) fick också några paket och hade en fantastisk jul.

Idag är jag ledig!!!!!!!! Ska börja sätta på kaffe, duscha och så. Ljusen och stjärnan är tända! Mysigt! Sedan ska jag väcka älskis och så får vi se. Promenad? NKs julskyltning? Skridskor? Lunch hos svärmor? Något av det! Att gå till en kyrka skulle inte vara fel.

Kärlek!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela