prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

God dag kärlekar!

Publicerad 2009-12-07 11:22:06 i Saras dagar

Hoppas ni har det bra. Jag har sovit jättetungt inatt, haft ont i huvudet... sa massa konstiga saker till H imorse. Haha. Drömt jättemycket. Bl.a. att paret tvingade ut mig på spåret efter t-centralen. Hon fick ha på sig en stor gul väst som lyser för att hon pluggade till civilingenjör å inte skulle bli påkörd... jag fick ingen, men jag hittade en reflex-dagis väst som jag tejpade fast på bröstet. Haaaaahaha. Hon hävdade att det inte var någon fara för hon brukade köra tåg själv. Jag var lite småorolig.

Har precis ätit världens nyttigaste frulle och nu ska jag iväg. Ska som sagt hämta det sista av julklapparna, lämna in mobilen, handla massa mat hem och ikväll blir det yoga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela