prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

FRIHET

Publicerad 2009-12-27 19:50:09 i Saras dagar

Åh vad skönt det känns! Jag firade riktigt efter min sista dag- jag åt kräftstjärtssallad på john chris, såg på julskyltning och shoppade massor av smink på MUS! Make up store alltså. Haha. En loose powder- milk, läpppenna burlesque, kaka med 3 olika concealer och en slanted brush. Och på Åhlens. Med min mor! Och imorgon har jag sovmorgon. Jag ska ha en underbar ledig-dag. Ska gå på stan med Paret. Har kvar att handla en plånbok, byta abonnemang, hämtar upp min mobil (som de inte hade fått än) och kanske något fint att ha på sig :) Säkert en god lunch, kafehäng... och inte ska jag stå och slå in paket. Men först ska jag göra en snygg make med mina nya leksaker.

19e januari börjar skolan har jag fått veta nu! Sjukt kul! Och 30e januari flyttar vi! Mitt eget <3 Nu sitter jag här framför datorn och letar kurser, planerar, tittar efter kurslitteratur och massa andra roliga saker. Så lättad över att vara ledig. Ska det få vara såhär skönt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela