prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Fjärde advent.

Publicerad 2009-12-20 19:29:19 i Saras dagar

Hoppas ni andas in och njuter av julen och vintern så gott ni kan. Jag hade jätteroligt igår med Sara, kom hem lagom sent och somnade gott! Var trött när jag vaknade men åt en god frukost, sedan åkte mammen och jag iväg och shoppade lite. Fick lite julklappar, några böcker och underkläder. Perfekt!

Sedan hem och packa väskan, städa rummet, och hälsa på vän på SÖS. Hoppas du blir bra jättesnart! Trevligt var det iaf, fastän jag hatar sjukhus.. nu sitter jag hos H, har fått god mat och nu ska vi baka massa julgodis. Knäck, cola, choklad! MUMS!

Blev inget skärgården idag, titta på vädret! Men det blir en annan dag!

Julkärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela