prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

En ny dag.

Publicerad 2009-12-01 12:02:15 i Saras dagar

Fridays var gott och trevligt, idag är jag jättetrött. Fattar inte varför. Är det årstiden? Förkylningen? Sover jag för lite? Vitaminer kanske? Jaja. Började med en morgon hos min kurator.. han är jätteduktig. Vi pratade om min vana att aldrig ställa till scener och hur de blir spöken när jag sover. Haha, ni behöver inte förstå.

Idag är sista visningsdagen för H's lägenhet.. Jag är ett vrak! Snart ska jag börja jobba, i Solna! Ska bli sköj. Till stängning. Sen hem till älskis.

Imorgon ska jag nannycertifieras, haha, kommer ha prov på en manual på typ 30 sidor som jag ska kunna till imorgon så det blir plugg vid tillfälle också... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela