prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Åh.

Publicerad 2009-12-25 21:30:19 i Saras dagar

Har haft en perfekt juldag. Älskling och jag tog en promenad hem till svärmor och åt en långlunch, kollade bilder, slappade och blev jättemätta och nöjda, åt hur mycket gott som helst. Och drack. Haha. Sedan promenix hem, lååång varm dusch och nu te, kärleksglöd, framför en dålig film med täcke i soffan.

Imorgon jobb- börjar 9.30. Sedan efter jobbet, mat med norrlandssläkt!

Kärlek till er

(typ alla är ute utom jag och älskis.. haha! jobb imorgon + att jag aldrig förknippat jul med utgång, det klingar inte rätt på något sätt.. men kul för dem som ser det så! ta hand om er! ni är bra, jag har absolut ingen lust eller ork att lämna min soffa!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela