prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Woho!

Publicerad 2009-08-11 21:34:33 i Saras dagar

En hektisk dag på jobbet, en promenad hem och lite pill med garaget. Sedan massor av packning. Imorgon går första lasset till Uppsala! Har fått nollningsschemat och verkar vara upptagen från 28e aug till 17e sept! Hur mycket som händer som helst... Läskigt men jättekul, imorgon ska jag:

Lämna Henkes bil på liljeholmskajen, hem till oss och hämta vår bil.
Ta prover på Rosenlund
Ringa vårdcentral och UM
Ringa Body Shop Uppsala ang. intervju
Hämta nycklar till lägenheten
Åka till lägenheten och lasta av all packning
Till IKEA och köpa massor av saker (och äta ikea lunch muums)
Göra iordning i lägenheten
Gå en rundtur i U-sala så jag lär mig hitta i stan, till nationer, institutioner osv
Hem till Sthlm igen och äta middag med min älskade paroshkis (Sara för er som inte fattar)

Några frågor på det?

Nu ligger jag och tar det lite lugnt i soffan och väntar på att älskling ska sluta. Då ska vi åka och ta en glass å en promenad och sedan sova... ladda batterierna för morgondagen.

Kärlek i massor!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela