prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Torsdag. Känns som söndag.

Publicerad 2009-08-20 19:05:31 i Saras dagar

Hej älskade!

Åh vilken dag jag haft. Sovmorgon, massa sol med älskis, och glass på Saras balkong. Så härligt! Nu är jag jättetrött och håller på att somna nästan... väntar på att mina kära ex-kollegor ska bli klara med visningen och ringa mig så vi kan äta middag! Helst nu! Ska försöka vakna till lite också, kan underlätta. Imorgon jobbar jag såklart, kommer bli hemskt att gå upp tidigt! Men är det fortfarande fint väder imorrn efter jag slutat så åker älskis och jag till Drottningholm. Annars blir det bio. Åh, så mysigt! Känner att jag inte har så mkt kul att bjuda på så jag bjuder på en bild från Parets 21-årsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela