prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Oj.

Publicerad 2009-08-13 11:36:11 i Saras dagar

Det är faktiskt mer än vad jag trott att pyssla med denna flytt. CSN, kurslitteratur, hemförsäkring, inredning, planering, lära sig hitta i Uppsala, mat, förråd. Så sjukt mkt att hålla i huvudet! Och sen är jag lite rädd. Allt är så himla perfekt. Henke är världens finaste, jag ska flytta till en ny stad och börja plugga det jag brinner för, få vara med om massa roliga grejer. Har en egen lägenhet och pengar på kontot... en underbar familj som hjälper mig. Har precis varit i massa olika städer och länder på semestern! Har massa roliga människor ja ska träffa nu i veckorna och i helgen ska jag på kräftskiva.... Man ska ju inte gå och vänta på att något ska gå dåligt men kan det vara såhär bra? Jag undrar!

Kommentarer

Postat av: Jasmine

Publicerad 2009-08-13 14:14:19

ibland har man tur helt enkelt :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela