prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Och det är som de säger... När man pratar om trollen är det dags att hålla tyst.

Publicerad 2009-08-21 20:41:33 i Saras dagar

Jag glömde berätta om lilla barnet jag träffade! Världens sötaste Felicia som kunde hela "inatt jag drömde" fast hon bara var två år! Så smart och underbar och älskvärd! Vill ha en själv men det får ni hålla för er själva.. hihi!

Idag har jag jobbat och det har varit helt OK. Slappdag. Imorgon däremot jobbar jag till halv 8... suck! Men börjar först 10 så det känns väl som att jag ska klara det också :). Sovmorgon! Sov så otroligt kasst natten till idag så inatt kommer jag säkert sova 10 timmar. I hope!

Efter jobbet idag så promenerade jag till medis där jag mötte älskis. Vi handlade på nyöppnade coop (jättebra affär) var massa happenings med ballonger och styltmänniskor och jag vet inte vad. Underhållande var det iaf! Sen gick vi till vår faovritaffär, ostaffären på östgötagatan! Där köpte vi 2 olika ostar, kex, vindruvor, marmelad och gott bröd :)!  Vi lagade hel kyckling i ugn med couscous och god sås också. Jag är så lycklig lottad som har världens finaste karl. Och jag kände verkligen för att bara ta det lugnt. Film, kärlek, god mat. Då trivs jag som bäst!

Igår var förresten jättemysigt att träffa R! Så kul att höra skvaller. Några timmar på ett café med te och en stor kofta och en halvkylig sommarpromenad... och ändå kunde jag inte sova? Märkligt!

Nu kom älskling precis med ostbrickan. Hoppas ni har det lika bra som jag!

Kärlek!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela