prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Ledighet!

Publicerad 2009-08-19 13:27:48 i Saras dagar

Jag har haft en mycket bra start på dagen. Fick sovmorgon till 10, drack mitt kaffe och åt min fil. Sedan begav jag mig ut på en joggingtur i nackareservatet. Såg både massa fåglar och rådjur, vackert vatten och gröna skogar. Har varit så himla ur fokus och knasig i huvudet så jag behövde det verkligen. Kom hem och duschade och nu sitter jag här och ser på Oprah... ska alldeles strax bege mig iväg. Tänkte promenera härifrån hammarbyhöjden till ringen och shoppa lite, det var längesen. Vad kan det ta? Drygt 30 minuter? Nåt sånt.. Känner för lite nytt i garderoben! Sedan ska jag gå hem till mammi och pappi och börja förbereda middagen, ikväll har vi gäster, bland annat ett litet barn och det ska bli såååå kul! Hihi!

Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela