prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Hola!

Publicerad 2009-08-30 20:44:51 i Saras dagar

Igår var min första nationsutgång! Började med middag hemma hos C, bulgursallad och kyckling otroligt gott... sedan vinglade vi till Uplands nation för att träffa nya klassen. Massvis med trevliga människor och 90% tjejer, på både gott och ont. I guess. Det var sjukt varmt där inne så jag och några till gick vidare till V-dala för att se lite live-musik a la indierock (åh jag är så svart och svår!) vilket verkar vara lite temat här. Sedan blev det en cykeltur hem och stupa rakt i säng efter lite dansande och shottande, så trevligt så!

Idag har föräldrar varit här och skämt bort mig med färska bär, sen bar det in till stan för att möta upp älskling vid tågstationen, han ska sova här inatt! Han är världens finaste och har gjort skaldjurspasta till mig. Nu ligger vi i sängen och dricker te och ser på TV, så mysigt... Vi har förstås gått runt lite på stan och sådär också, U-sala turistigt!

Imorgon är första skoldagen! Ska bli jättespännande och är taggad att sätta igång faktiskt. 8.15 ska jag vara i en stor sal i engelska parken, vid humanistiska centrat ca en kvarts cykeltid från mig. Har intro till ca. kl. 10 och sedan börjar vi med lektioner kl 14 igen så jag tror jag cyklar hem emellan och äter. Efter skolan vid 16-tiden så ska vi träffa faddrar och generaler utanför skolan. Om jag hinner skulle jag behöva ragga kurslitteratur, köpa lite fat på lagerhaus eller liknande, köpa gymkort och lite smått och gott! Nu sätter det igång! Jag bjuder på lite bilder också :) Klassisar, fröken svår, och god mat! PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela