prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Helt slut!

Publicerad 2009-08-31 17:36:22 i Saras dagar

Jag är redan helt slut! Ville inte att kvällen med älskling skulle ta slut, så jag somnade lite för sent. Gick upp 6:30, duschade, åt frukost, drack kaffe, och cyklade iväg till min första introduktion! Lärarna var väldigt engagerade och ämnena verkar jättebra. Efter det så var det kaffe och bullar och fick lära känna massa nya trevliga klassisar. Känns himla bra! Vi hade 4 timmars håltimma så jag cyklade hem för att ringa studenthälsan, fixa med hyra, samt så fick jag jobb på body shop! Har fått lite pass i Oktober och ska lära mig rutiner osv innan det! Jag ska träffa butikschefen på fredag och äta lunch! Så trevligt så... Sedan skulle jag förstås fixa lunch. Det var faktiskt stressigt...

Sedan stressade jag vidare och cyklade i snabb fart (för att jag är så otålig och vill komma fram fort) till uni. Och det är en heemsk väg! Massa uppförsbackar, var helt slut när jag kom fram.. och svettig, haha. Satt en stund med C och en ny bekant, Oskar. På föreläsningen blev vi indelade i grupper och fick göra ett snabb grupparbete, intervjua en forskare om sin forskning. Vi ska fortsätta skriva på det imorgon efter skolan.

Sedan racede jag hem med cykeln igen och nu är jag helt slut. Kom hem precis nu... Ska verkligen bara ta det lugnt, inte tänka på scheman å kurslitteratur å extrajobb å nationer å klasskompisar å inspark utan bara.. vara mig... se på SATC, andas. Annars kommer jag inte må bra. Så är det ibland!

Imorgon börjar jag 8.15 igen, suckeli. Efter skolan och arbetet är vi några som ska hem här till mig, sätta på oss superhjältedräkterna (jag ska vara utklädd till Pippi) och åka till kantorsgatan och börja vår nollning. Tror det blir lite lekar och sånt. Grejt! Kommer hålla på säkert in på natten så ingen bra uppdatering... så vet ni det.

Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela