prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Hej kära blogg.

Publicerad 2009-08-26 23:06:24 i Saras dagar

Jag har haft otroligt fullt upp. Igår var älskling i jag i lägenheten, åt god mat, tog en sväng på stan, drack lite vin... idag har jag haft en fantatisk stockholmsavslutning med middag på VaPiano och nu är jag hemma hos älskling igen och gråter en skvätt. Alltså jag har alltid varit känslig och ett vrak och det händer så sjukt mycket nu att jag inte vet hur jag ska uttrycka mig... känslor som springer fram och tillbaka från tårna till hjärnan. Så kanske blir lite dålig uppdatering medans jag acklimatiserar mig. Bara så ni vet. Imorgon flyttar jag officiellt till Uppsala!

Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela