prestiqe

Varför vågar vi aldrig älska den bredvid?

Folk snackar så mycket skit.

Publicerad 2009-08-24 13:29:03 i Saras dagar

Jag blir så less på folk som bara pratar men aldrig handlar. Jag läser i bloggar att folk ska börja träna, folk är helt inne på att dom ska göra det och det plugga hit och dit. Men varför är det aldrig någon som gör nånting? Jag tänker verkligen ofta att, jaha det där kommer ju aldrig hända. Folk som är helt lyriska över deras nya livsstilar som aldrig håller. Är det inte lite konstigt? Jag har säkert sagt massor jag aldrig gjort, men jag är ute och går varje dag och jag ska börja plugga. Mina juristdrömmar blev det inte mycket av men då har jag iaf läst första kursen på utbildiningen och kommit på att det helt enkelt inte var en dröm. Så gör mer! Annars tappar orden betydelse snart...

Kommentarer

Postat av: ebba

Publicerad 2009-08-24 23:52:09

tror alla gör så nästan.. tror jag själv skrivit typ 1 miljon gånger att jag ska träna men nästan aldrig gjort det, fast jag vet iofs från början att de jag skriver (om träning) bara e bullshit =P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela